Idag var de

Jo idag är/var det våffeldagen,
Knallade upp till mamma förut, tog en paus i flyttandet..
Känner att jag inte har så mycket att skriva nu men vafan.. Känns som de är på G att bli för mycket nu så efter den här flytten ska jag bara försvinna under jorden o dö! ja tills jag blir levande av värkar igen ;)

Pratade med FK förut med o de var grönt ljus att gå på ledigt 1 april *tummen upp!*
sen skulle jag ringa till telia eftersom niklas inte kan göra det åt mej, jahapp slutade med att jag blev arg o slängde på
första damen jag pratade med var huuuur trevlig som helt o hjälpte mej med hur mycket som helst var värkligen hur bra som helst, enda hon behövde var ett namn på damen som bott där innan så jag skulle ringa hagen o höra efter
fixade det o ringer igen o hamnar hos en jävla piss råtta som pratade falsk riks-svenska
vi blev iaf ovänner eftesom han ABSOLUT INTE kunde hjälpa mej?!
hade han varit i närheten hade jag åkt dit o gjort saker man inte ska skriva...
Beslöt mej för att iaf gå upp till mamma så jag fick mina våfflor o de gjorde jag!

idag är jag bara allmänt sur så jag skriver nog på bitterfittans.blogg ;) (nej den bloggen finns inte, iaf inte av mej)

Jag är så trött på att försvara MÄN, iaf den man jag är sambo med.. Jises
Ja någon hade ju rätt i de denne skrev att man får tvina till saker som är obehagliga.. O jag börjar ärligt ge upp,
varför ska jag kämpa i 110 när han bara ger en mini % av de hela??
Jag fixar ALLT själv så jises igen vilken stark kvinns jag måste vara..Neee..
Nog är nog och vi får se hur denna saga slutar..

Nu ska jag packa ner lite mer innan jag sover, dör o vaknar upp när allt är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0