Kallt kaffe o flytt

Sitter hos mamma o pappa nu..
igår då den 26/3 flyttade jag till min nya lägenh.. yeey =)
på förmiddagen var det jag o syster som sprang som åsnor ensamma, faktist gick det väldigt bra, inte blev vi ovänner i de hela heller =)

När pappa o co kom senare på kvällen var de inte så jäkla mycket kvar så de blev två vändor ink  ungefär två idag..
de kände väll inte skumt då, pappa kommer hem här sitter jag, miklael (lillebror) kommer upp dessa två åker för att köra de sista av mina möblber och kvar sitter jag?? :P

Jag ska väll med i sista vändan eftersom jag har kläder o skor kvar där jag gärna vill ha med mej eftersom de var snöstorm när jag vaknade i morse???!
Wtf.. var är våren lixom, Haaalllaa??

igår iaf vid 21.30 när vi var klara för dagen la jag mej i soffan och jag hade såååå jävla ont!!! har sovit dåligt hela natten för liten har sparkat o bråkat hela tiden, det ilade bak i ryggen o tryckte neråt på framsidan.. Inte uppskattat..
tror jag åter igen fick mitt svar om att jag INTE ska bära tunga saker ?
Vaknad iaf pigg som en nötkärn I morse kl 5.30? jopp så jag gick upp då, delvis för jag hade så ont, har mått dåligt hela dagen idag
sov två tim förut o käka upp mammas smörgåsar ;)så nu börjar jag bli någolunda männsklig iaf


Jaaajaaa..
vi får väll se.. ska hitta på ngt nu iaf,

jo på tal om  nätet,
niklas ringde telia och honom hjälpte de så gärna??! Så vi får bredbandet inom 8 arbetsdagar *tummen upp*
tillsvidare får jag väll blogga o skriva hos mamma o pappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0