Klagosång

Då sitter man här då, stukad tumme och ett blått uppskrubbat knä.
Jag tror jag var med om alla gravidas skräck o skickade ett sms som är alla blivabde pappors mardröm.
" Jag har ramlat =(  "

Alltså är dom inte riktigt kloka i årjängs kommun??
Nee här kan vi ploga men vi skiter i att grusa?? Jo visst de funkar säkert i längden.. Nu gick de ju ganska bra med mej eftersom jag orkade ta emot mej med knät o ena tummen
men vad händer när någon drabbas värre? en gammal tant tex? eller någon som inte bör ramla.
Vafan Tummen upp till vaktmästaren här, ibland kanske han börjar ploga lite tidigt men helvete vad han grusar! Ingen risk för att halka här inte!
Kan förstå hur niklas kände sej när han fick smset, han dog väll där uppe i tälje =)
skickade även till mamma o hon ringde direkt o hade nog helst velat sitta som en fluga på axeln o kontrollerat att allt går som de ska =)

Den här graviditeten har blivit lite av allas graviditet, alla är lika insatta i de som sker o väntar på maj lika mycket som jag.
Som jag skrev till syster igår,
Nyser jag hoppas nästan alla från stolen

slutet om den här graven då.
sammandragningar o Förvärkarna har börjat! Fi fan! de känns när de väl är igång.. Ujja
men då jag klarar ju de ;) ganska kul att de börjar hända ngt nu, kanske de tar slut snart med *wiho*

En annan sak då,

är jag inte viktig?
Jo de vet jag men är jag en av dessa man inte prioriterar först? Eller ska jag alltid vara där enligt vänner, folk o fä?
jag vill inte vara den man ringer när man måste ha håret färgat, är de värkligen då jag behövs?
eller när man behöver ventilera sej om en sk bra vän för att man inte kan ta upp vissa saker med den här?

duger jag att prata med enbart när man har problem eller måste gnälla lite??
Nej de finner jag mej inte i..

två av dessa många vänner har jag köpt saker till för att vara snäll o de inte varit speciellt dyrt, ingen har haft orken att träffa mej för att ta emot det,
eller ja, tre av dem. någon har inte hört av sej alls trotts jag stått där med paket. Någon har ljugit om att dom ska hämta de när man var i sthlm o saken var hos min mamma, sen har jag fått höra att ingen hämtade de jag köpt?
någon vill ha saker skickade
Jag gnäller kanske mycket men VAFAN?
Även om jag kanske håller mej undan mycket  nu för tiden osv bryr jag mej ju så mycket att jag köper saker till er för de är typiska Ni saker,,

Får jag då fråga vem jag är i erat liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0