Lite uppdato.

Jahaa..
träffade sys i dag, hämtade nyckel, kollade på lägengeten, helt OK!
ska ta med mej mamma dit nu, måste mäta toa eftersom vi fått tvättis av n's pappa och ja.. badrummet var väldigt litet.. :(

Baksidan var helt guld värd, inget om man jämför men att bo i hus men vafan!
de är ju därför Mormor o morfar/ Moster finns =)

var hos BM,
Magen hade växt 3 cm =) så jag låg på 29, ungefär mitt i kurvan, lite under men de var bra ändå
Alla värden var bra.. inget socker eller proteiner i provet
Hjärtat låg på 150 s/min.

ORKADE ju ta upp detta med vikt och till Bm's fasa hade hon glömt väga mej! :P
fick ta de idag... och 8 kg hade jag gått upp..
helt OK alltså =)
ska dit om 2 v nu i v 33

jaja måste kila o möta mor lilla mor

Xoxo
sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0