Någon sa en gång

Vart har då alla dessa lovade löften tagit vägen??

jag borde igentligen göra en ny blogg, då skulle den heta ngt som " Bitterfittans.blogg.se" eller ngt sånt för de känns inte som jag gör så mycket mer än gnälla ^^

drog på mej den lilla svarta idag, den som alltid varit på tok förstor,
tror ni mej om jag säger att den passade nu??  Undra varför..  Till min fasa när jag står där o kikar i spegeln ser jag
" Vart fasen har min fylliga rumpa tagit vägen!!?"  de där är INTE OK! :P Jävla unge.. Inte nog med att man lägger på sej x-antal kg, man försör lilla mufflan, Nää då var nog de här droppen! Att sno min fina fina rumpa.. Då tycker mamma att det är på tiden att komma ut snart ;)

Jag har fått så jävla svårt att sova på nätterna, ligger o vrider o vänder mej länge, somnar en timme drygt sen är jag lika pigg som vanligt?
ligger o svär lite för mej sj, skickar lite sms till folk som jag vet antagligen sover, alltid polacken som får ta den smällen. Men som skrivet innan.. Han sover alltid,
vet inte om jag skickar för att få svar eller om jag skickar för att fördriva tiden? =)
somnar gör jag alltid men vaknar alltid för sent också dagen efter..
Ska ringa Årj bostad nu strax innan när dom är hemma från lunch o fråga när jag får hämta nycklarna till nya hemmet, alla är ju så inriktade på torsdag, ja då smäller det! hehe tänk om hon säger 27 ist, men då.. hon sa ju 26-27e.. fast med Fröken Hagen kan man ju inte gå för säker ;)
I morgon är det våffeldagen, O fan ta mamma om hon inte laddar med grädde o hallon sylt!  =)
Nästa onsdag är det 1 april.. 1 april alltså? snart 8 maj..
SNART 8 MAJ! Jag blir mamma då! en egen Marcus o maja.. Vilket ansvar,
Guud är jag redo?? Bara av dessa förvärkar jag haft nu är jag inte sugen på värkar.. att pressa ut en liten klump genom de minimala Uuuj.. vad har jag gett mej in på?
hehe Jaaah de går nog bra, Är ju faktist inte de minsta rädd för själva förlossningen, de är den lätta biten. Är rädd för sårbarheten både hos mej o hos liten
nej nu ska jag dricka mitt mirakel tee, sen stapla ut med odjuren



Kommentarer
Postat av: Linda

om du gör en ny blogg får jag "gästgnälla" hos dig ibland då? ;)

2009-03-25 @ 18:07:38
URL: http://kramgurkan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0