Ovänner

Jo ganska väl som det är skrivet blev jag o H ovänner igår..
Varför? jo för att han satt ont o jag ville ju så klart rätta till detta men där var det stopp.. Tvär stopp!
Så han blev lite upprörd o jag blev frustrerad över att känna att jag inte kan sköta mitt jobb..
Helst hade jag velat låsa in mej så jag slappa allt, men vi fixade det, vid 22 tiden kom C för att hjälpa mej få gubben i säng,
slutade med att jag sprang runt med hennes hund o hon la han ;) Bra assistans hehe

I morse kom V och jag hann gå innan han kom upp så jag behövde inte göra ngt då heller, så igentligen har jag bara varit där som sällskap?
det känns ju inte bra men de har jag informerat dom om med att de känns jävligt dåligt att inte kunna göra de jobb jag är där för..
På torsdag nu gör jag vad jag vet sista dagen, sen har jag erbjudit mej om att komma in ev någon dag tur innan men jag tror inte gubben grus är så intresserad av att ha mej där :P

jag har två veckor ungefär i sommar som är mina ifall jag vill det, efter 20 juli. då är det ett ganska skönt pass inga helger för dom har jag sagt nej till osv
och jag tror nog jag vill ha det faktist.. gott att göra ngt då mer
och förlåt förlåt alla unga damer där ute som tycker att en mamma ska vara hemma med sitt barn..Jag vill oxå vara hemma men jag behöver ändå variation, jag vet ju att de bara är dessa två V på hela mammaledigheten jag ska jobba o hela min arbetsplats är väl medvetna om detta så mmm.. vi får se..

IAF när jag slutat jobba idag så gick jag ner till Bm och pratade lite,
första jag tog upp var preventilmedel! =P de låter helt sjukt nu men detta vill jag inte utsätta mej för igen, inte på bra jävla länge iaf =)
Så spiral spiral, de första som ska in när de ska till..
sen var de som vanligt..
Fick lyssna o känna..
så nu var sf-måttet på 32 och lilla hjärtat slog i 140 idag, tror räkan låg o sov..
och nu äntligen!! Har hon vänt sej o ligger med rumpan upp o huvet ner ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

JObba du! de behöver man!!

Kul att se dig idag du är så fin!

2009-03-20 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0