Pengar rullar in som de ska?...

Ska börja med att svära.
Faaan, det är någon tant som börjat ringa fel hem till mej!!
Hon ringer inte bara en gång utan massor! Fan.. Har börjat bli sur på det o även om jag säger att hon ringt fel ringer hon igen.. o igen..
Svor lite o la på iaf.. =)

låg på soffan nu under kvällen och de ringer på hemtelen IGEN, Nääe tänkte jag.. Nu får hon väll ge sej!
Men de var bossen på KID som undrade om jag hade lust att jobba åt K när hon är sjukskriven..
det är alltså.. ja igentligen från o med torsd men jag jobbar ju hos H så jag kan inte den här veckan eller nästa..
så den 23 skulle det väll dra igång o fram till den 20 april..
jag är lite osäker på de hela, ifall jag orkar men igentligen borde jag ju det.. och gör jag inte det så säger jag ifrån bara.. =)
Jaa... vi får se.. skulle höra av mej till henne i morgon FM med svar iaf..
Gött med extra pengar iaf..

Håller på att packa ner nu iaf.. Ja hemmet så klart =)
fan jag ska flytta om 2v.. Fy fan jag kommer vara helt helt slut.. MEN DÅ.. Bara att ta de med ro






vad man ser uppifrån...


Nya hemmet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0