Turbo

Efter att ha legat uppe X antal timmar på natten med en fet liten nisse sittandes på min bröstkorg.. Ja kom jag fram till att OK
Jag tar lägenheten.
Vi ska alltså flytta till en lägenhet med 3  rok
Det värsta är ju att vi ska in 1 april! Men som pappa sa stämmer ju iaf.. 1 maj kan det ju vara "försent" och att det nog är skönt att komma i ordning innan dagen D
stämmer bra de.. så nu ska jag jag både jobba häcken av mej OCH flytta/städa
tacka gode för mammaledigt i april =)

Mamma o jag hade en pratstund idag när vi var ensamma, ang förlossningen osv, att jag tycker det är jobbigt att visa mej i en så sårbar sits.. Även om jag känner att jag vill vara själv, vill jag inte vara själv..
BM frågade mej om de här också o jag har inget bra svar på de o varför jag känner att de är så svårt att vara sårbar..
Mamma sa de jag sagt till bm iaf,
att jag alltid varit sån o som tex när när jag var liten o slog mej sprang jag i väg o gömde mej tills de gått över..Fick ingen se mej ledsen då heller..
jag tycker det är tråkigt iaf att de ska vara så..
sen kom vi in på de här med förstföderska osv och vi tror inte att jag klassas som det eftersom jag gått igenom det en gång innan, hela de här med värkar o öppna sej osv..
Så mamma förberedde mej på att de kanske går fortare den här gången, kanske före jag räknat med..

Ahh jaja

I morgon ska jag vara hundvakt så jag kommer gå hemma hos mam o papp hela dagen o slöa lite =) ska passa på att tvätta upp lite skit tänkte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0