Uppdatering mina kära lyssnare

Yes!
Jag har landat hemma nu då, jag har så ont i ryggen idag, mår inte riktigt bra.. mår inte illa som i morse men på vägen hem började en liten huvudvärk göra sej bekant med skallen så de blir att ligga rak i soffan tror jag..
Hos Bm sa hon att magen var mjuk , hjärtat låg på 145 så allt var fint =) tur det iaf
fick order om att vila vila vila, endast korta promenader, inte städa, eller lyfta tungt.. Ye visst.. här står jag ensam med en flytt till den 26e mmmhm...
om det kom mer färgade flyt så skulle jag kontakta förlossningen osv..
Annars skulle vi ses som planerat på tisdag =)
Har börjat inse nu att lilla loppan kanske inte kommer som planerat, utan att hon nog kommer anlända före..
Har lite värk i magen nu bara av att gå hem till mej från mamma så faan...

Jaja bara jag hinner flytta in i lägenheten så efter v35 kan hon göra sej redo =) innan dess är inte jag redo,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0