saknad

Bara att dra på radion högt då o börja packa ner saker inför flytt.. Det är stressigt men ganska kul ändå..
Jobbade natten igår tills idag och jovars de gick väll bra..
Vi la oss vid 23 tiden och allt gick som vanligt men inte kunde jag somna.. Han snarkade så jag faktist bankade till i väggen en gång... =P

Iaf.. och strax där på började de krampa i magen, som blixtar o kramp. Inte kunde jag ligga på sidan eller på rygg, fick sätta mej och då kröp det av, när jag la mej igen hoppade de på igen och med ett illa mående ink halsbränna!
Fyfan jag tyckte synd om mej..
Vaknade till en timme senare, hade somnat i någon "förlossnings" ställning med knäna högt upp o brett i sär o händerna långt ner på magen o de dundrade där inne sparkade hit o dit

Vaknade innan larmet idag o var uppe till 7.15 ungefär.. Vanlig morgonrutin kaffe o en macka..

Efter jobbet gick jag upp till bostadsF och jo men visst de är ju någon som redan ska flytta in i vår lgnht till första april/ maj, minns inte riktigt men vi/ jag får iaf flytta in i nya hemmet till helgen 26e mars! :-O
så inte kommer det bli bättre med sammandragningar o förvärkar..

Gick hem till mamma o pappa för att hämta jyckarna men blev kvar där... Jag käkade ju granatäpple igår på jobbet, (där av halsbränna, tror jag iaf)
vi drack lite av ngt de kokat ihop igår och jo visst jag hade ju granatäpple där i igår..  Halsbränna idag med.. Kändes som jag sväljer ett eldklot! uuuaa

Sitter här nu o svänger till Akon - Right Now
och jag får utala mej som så att jag älskar de livet jag håller på att få
Men gud jag saknar de jag har bakom mej.. Kommer jag någonsin bli en helylle mamma?? en Bullmamma?
Jag har ju alltid varit party prinsessan, (som kan prioritera hemma kvällar) Att niklas orkade med mej när vi träffades är ju helt otroligt.. ombokningar pga bakfylla, Jag har allt fått skäll under våra dagar om massor av saker, ett tag hotade han att lämna mej, så jag gav mej.
Kommer aldrig blli så extrem igen men jag saknar Fröken C, våra ute kvällar, semestrar som självklart ballade ur på ngt sätt.. =) klubbarna o danserna
vet att Niklas alltid kommer låta mej göra de jag vill eftersom jag FAKTIST kan prioritera rätt saker.


Jaaa jaaaa... Jag ska börja packa ner saker nu ;)



Fröken C o Fröken S på våran minnesvärda semester ;)


Några år på nacken den här bilden =)

KusinVitaminer som- 08

Sisters in crime som-07


Systrar nyår 07/08 <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tugga is mot halsbrännan =)

2009-03-09 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0