Vår

Japp... vaknade av det jag så länge längtat efter.. SOLEN!
kom upp o såg att de iaf var +8 på skugg sidan *tummen upp*
Bestämde mej för att ta en tur till mamma idag.. Kom precis hem så det blev en ganska lång tur ;) men men... Lisa fick sej en långis (där jag inte var med) Njaa vet inte om de var att jag var lat eller inte men jag är så sjukt jävla trött... sen proppen paja, förra fredagen hm... Jo fredag den 13e o var hos BM, iaf sen efter det har jag blivit sjukt trött!

jag vill bara sova..

Vad händer annars då?? mmm.. i morgon ska jag med syster till karlstad med kidsen,
sen har jag inte så mycket mer planer :P
Jo jag ska ringa FK, pappas vilja..  =)

Jaa ja .... lägger upp lite bilder i brist på annat =)





slutet av v33


Vårtecken?




ev påvägen hem frn BB kläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0