Hej Kompis

Ska sammanfatta mej kort idag.

Jag trodde att DU var den vän som skulle vara med på slutet o gratta mej när Nova kom, Ist försvinner du som vanligt och orsaken är som vanligt : EN NY FLICKVÄN. Vettefan alltså, de är andra gången som du väljer bort mej för en flickvän så antagligen är vi inte så bra vänner, Synd.
Sen finns de dessa vänner som "är ens bra vänner" men dom finns inte där för en, Ett svalt grattis för man blivit mamma, eller den som enbart informerar en om att "man oxå ska ha barn,"
men inte skriver att ens lilla flicka är fin, Jag trodde faktist att de var en oskriven regel, att man säger oavsett att ett barn är fint, och speciellt vänner mellan.
Jag har valt att inte ha många vänner men de vänner jag har håller jag fruktansvärt kär.. Tydligen var jag ensammen om de på vissa håll.
Sen kan jag ju påstå att jag är ganska kass på att höra av mej men de står jag ju för...
Tack familjen A för att ni hade orken att spendera tid med mej när jag låg på avd 14 o 11 =)
vad skulle jag göra utan er min lilla bonusfamilj
Sen har jag ju ganska många bekanta, som skulle kunna bli bra vänner absolut.. Gäller bara att hitta tillfällen att lära känna varandra då...

Yes, från en sak till en annan!
Melodifestivalen! Faktist hade de flesta länder en HELT ok låt
Och RÄTT LÅT VANN







Ingen strl 56 än iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Anki

Hon är jättefin juh, så liten och nätt..

Vi ska iväg och väga Leo i morron, ska bli skoj och se vad han väger nu =)

Ha en underbar söndag!

Kram

2009-05-17 @ 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0