Man passar på

Niklas o nova ligger o sover i soffan nu så jag tänkte passa på att skriva lite skit =)

Vi har fått så mycket grattis hälsningar så de är inte sant och tack för det!
roligaste var nog när vi hämtade posten i tisdags o kunde fiska upp både brev o paket till nova <3
Fick en påse med kläder av emy o Isak med o de var hur uppskattat som helst =) söta var dom med, så vi väntar på att få träffas igen så Nova kan få visa upp sej igen =)

Ska ha hembesök av BM på tisdag.. väga mäta kolla läget osv.. amningen går ju bra åså så de ska nog gå bra, hon är inte lika gul nu heller..
lilla hjärtat vägde 2690g när vi lämnade avd 11 och då hade hon bara gått ner typ 3 g så de ska bli intressant nu o se..

Har tänkt på en sak..
Om man är vänner.. man frågar efter bild eller dyligt, man får en bild, sen är de tyst.. jag ska inte gå in på va de handlar om men fundera har man ju börjat gjort
tänker inte finnas där när någon inte fanns där för mej

Nu ska jag lägga mej i sängen o sova lite.. När Nova ändå sover menar jag =)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken liten plutta! Så söt!!

2009-05-09 @ 17:17:14
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj, vilken STOR napp. Den måste väl ändå vara för bebisar över 6 månader? :S

2009-05-19 @ 12:15:54
URL: http://akerlundh.blogg.se/
Postat av: sofia

dessvärre inte, men de där var engångsföreteelse, Nova använder inte napp tur o väl

2009-05-19 @ 12:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0