Förändringar

Jadu vad har hänt de senaste?

 

Jag har tagit tag i saker och ringt dit jag ska, jag har kontaktat skolan, jag har varit på arb intervju osv..


den 18/11 ska jag träffa någon, mer om det kommer efter det..  och vad som sägs då.

Mamma fyllde ju 50 31 okt. det firades med att äta gott o dricka gott, precis som hon önskade.. Men hon fick även spa "present kort" smycken och en resa till egyptien i maj, sj ska jag vara hemma o passa två vansinniga hundar :P Iof är nova 1 år då så det borde ju gå ganska bra =) gick ju bra sist..

sen på kvällen gick jag ut med paulina helena och sandra, hade väll en helt ok kväll men efter att fått en komentar som lät "GRATTIS ska du ha smått igen" var de väll inte så jätte kul då...

men men vad ska man göra??

fick ju iaf en spark i arslet . Tur jag hade bulldogen paulina med mej =)

 

men de var gött att komma hem till min lilla sessa o bara mysa resten av söndagen

 

Jaja jag sitter i kön till FK så vi får höras en annan dag

POK

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe, alltid lika kul att höra den kommentaren, när man INTE är gravid! Men visst känns det konstigt att gå ut nu när man har barn.. Svårt att släppa "mamma tänkande". så var det iaf för mej..

Ha det så bra! Kramiz

2009-11-06 @ 16:24:43
URL: http://mariepaalcolin.blogspot.com
Postat av: Monica

vill gärna ha lösen till bloggen Ü

2009-11-08 @ 10:34:20
Postat av: Kristian

Här har du :) kommer bli bra när jag lärt mig allt tror jag :) kommer bli mycket förändringar på sidan ;)

2009-11-19 @ 16:42:37
URL: http://frombirdbay.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0