tänker

ja... Jag o nova sitter vid köksbordet o äter frukost.. Kl är exakt 07.05... Levande ljus o en glad bebis, ljusen skiter hon totalt i hehe, bara hon får gnaga på sitt underlägg på bordet. Oh well. Jag kände inte Erika Eriksson men man kan ändå inte undgå att bli lite illa berörd av de som hänt, man är väll känsligare nu som mamma än innan, men hennes planer liknade mina för snart 3 år sen.. Klippa vingarna, pröva något nytt, Början på ett nytt liv.. Jag likt som hon flyttade till sthlm, likt som hon träffade folk man mött någon stanns online... Till skillnad från henne har jag nog levt ganska destruktivt, aldrig tänkt på vilka risker vissa saker medför. Det är nu man tänker på det o kommer på.. Vilken jävla tur jag måste haft! Det räcker ju med en nit i cyber lotteriet o det är kört, Sen jag blev mamma har jag blivit väldigt rädd om mej själv.. Jag måste vara hel o ren för Novas skull,.. Visst att människor kan falla o vara på botten ett tag men de är väll att inte tappa bort sej.. Jobbade min första natt nu här om dagen.. Fy fan de var tungt men de kommer nog gå, hade ju inte förberett mej alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0