Förändringen

Nu är det klart, förändringen är klar :D

Jag älskar detta hår, tyvärr var det lite tunnt men men vad ska man göra?? vill man ha ett av världens bästa hår får man ta det man får.. =)
jag fyllde ju hela 26 nu i lördags med oj oj! men då man är ju inte äldre än vad man gör sej o jag känner mej ju värkligen inte som 26 =)

hade en diskution med jan här om dagen, om mitt utseende.
När jag var en si sådär 22-23 trodde många att jag var iaf 26-27 och min trogne vapendragare paulina trodde de var runt om 20 hehe
paulina är i år 27 ;)
Iaf kom han fram till att jag INTE ser äldre ut nu ;) Utan att jag "växt in i åldern"
Nova blev ju 5 månader i fredags och fick vaccin, jag kan ju påstå att vi var mycket trötta på mitt kalas... kl 4 somnade hon..
Well well... hon är klar med den skiten iaf..


Lik mamma men söt ändå ;)



Lite före o efter bilder kanske??


 

 


Kommentarer
Postat av: Monica

Jisses så läcker Nova vart i ditt fina hår!!!

Skrattade gott åt den bilden, urskön!

Fint på dej föresten!! Hoppas att du är nöjd.

pöss

2009-10-05 @ 22:22:08
Postat av: Marie

Vilket fint hår du fick!! Passar dej jättebra! :) Kram

2009-10-05 @ 22:50:12
URL: http://mariepaalcolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0