funderingar

jag undrar åter igen vad det är för folk man har runt om sej... jag är inte alltid på bästa humöret och de står jag för
men inne på den här jädrans facebook tycker jag mej läsa om gnäll o åter gnäll från någon.. och ÖVERDRIVEN lycka på annat håll, det är inte de att jag unnar dessa de dom känner men de är varje jäkla dag
och de här med att jag komenterar lycka kan ha jag bara yttra mej så här med; det är FÖR bra, precis ALLT är så jäkla bra. Men vem vet, jag kan ha fel isf ber jag om ursäkt.

Alltså jag pratade med P om detta här om dagen, att vi bor grannar med har inte sets på 2 mån ändå, vilket är helt Ok eftersom vi båda ligger bakom de lika mycket..

jag kan påstå det att jag nog inte var världens bästa på att ta mej nån stanns när nova var nyfödd.. men nu när jag försöker ta mej lite över allt för att hälsa på olika folk

nej jag orkar inte skriva klart meningen

Over out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0