Lugnande

Satt o kikade på youtube igår och nova ville ju självklart inte ligga på golvet, inte sitta i knät inte göra direkt något, problemet var ju att hon var trött.

Fasen tänkte jag och kom på att när hon låg i magen var ju musik de vi lyssnade på när vi "vilade"

Så jag klickade upp Natasha Bedingfield - Soulmate




så med mammas stämma o Natashas röst somnade mitt lilla flickebarn direkt  ♥

När musiken tog slut började hon gny igen så vi satte på en av mina guld klimpar
James Morrison - Broken Strings

Och samma visa där, hon somnade om igen o sov ett tag i mitt knä samtidigt som jag satt o sjöng



Dagen har allt sina ljusa stunder även när man är sur o irriterad, Som igår jag visste inte om jag var på väg att få ett nervammanbrott på N eller om jag var dum i huvudet hehe  men de gav med sej o vi hade ganska kul åt de ändå,
nova har iaf hittat sin "Favvo" mellis.. yoghurt med päron o banan, gud så hon äter det =) börjar bli stor nu de lilla trollet...
Igår gjorde vi en smyg premiär i sittvagnen =) gick ett stilla varv runt kvarteret nova hon var så snäll så.. satt tyst o tittade.. när vi kom tillbaka såg jag att vi glömt nappen så de måste varit riktigt spännande.. hehe ja..
Nej fy om jag ska passa på att städa nu när raketen sover

Kiss kiss ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Colin älskade den mellisen oxå!! :)

2009-09-27 @ 20:43:59
URL: http://mariepaalcolin.blogspot.com
Postat av: emm.



Päron/Banan yoghurten är en hit här också!

Vi började med sittdelen för ett par veckor sedan, han blev galen i liggvagnen, försökte dra sej upp och skrek hysteriskt typ. Men i sittdelen är han nöjd och glad och kan kika runt lite.



Ha de fint lilla familjen.

/emm.

2009-09-28 @ 09:02:49
URL: http://ins3cure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0