Nya Tag!

Ja då sitte jag här o försöker samla mej, ;) ska ta tag i saker.. Börja om på nytt..

Har ju börjat med en ny sk diet, fast inte riktigt, jag fuskar men ändå inte, ska köra på detta ett tag nu så får vi se om de funkar, funkar de så återkommer jag ;)

Sitter här o kikar på Nova när om surar för hon inte har något att bita i.. För ett humör på den lilla saken.. Oj oj.
Nova rullar nu hela tiden, HELA tiden, kom på henne med att rulla två varv från sin filt här om dagen, hon suger på babygymmet men tack gode sover hon 21-09!
ja man är ju utsövd iaf ;)

Nu har jag iaf hittat mitt älskade brazilian löshår! Det är betalt och kommer i nästa vecka! älskar de håret så fy fasen jag är nöjd ;)

Sen fixade jag tid för tattoo nu igen, blev den 14 oktober.. Hade igentligen den 1okt men eftersom jag ska ha med mej nova ev fick jag ändra tiden, annars hade jag ju iof kunnat ta bussen men nu är de som se är,
får lägga upp bild när det är klart, + i kanten är ju att jag hunnit få i håret å grejer då..

så är såg de ut sist...

 





och förra sommaren passade jag på att vara blond ;) så här såg de ut då






Har börjat kika runt på jobb här o där med... vad skulle jag göra utan min lilla syster? Hon hjälper mej på alla dessa sätt hon o familjen K kan och jag uppskattar det till 1000
men då.. jag är väldigt stressad just nu och skulle helst vilja komma ut på jobb iaf några dagar i veckan ganska snart så vet du något hör av er!

Har gjort de familjen J / K bävar för.. Kollat jobb i sthlms trakten.. vi får se vad som händer... vi får se...

Well well...

Som alltid avslutar jag med någon bild på det finaste jag har

Kiss kiss ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad ska du göra för tatto då? Jag vill oxå göra en till.. Men får väl vänta tills bebisen tittat ut så jag vet vad det ska stå! ;) hihihi.. Du passar jättebra i mörkt långt hår! Åh, vad gött att hon sover så länge! Colin sover oxå typ 11 -12 timmar varje natt! Gött för då kan man planera lite mer.. och veta hur länge man får sova! ;) Ha det så bra! Kram

2009-09-25 @ 21:47:28
URL: http://mariepaalcolin.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag ska ha "Nova 09 05 02" och lite stjärnor runt om i nacken =)

2009-09-25 @ 22:44:06
Postat av: Helena

Fan, det ser ju skitbra ut! Har velat klippa av mig håret en tid nu men bangat. Nu känns det inte riktigt lika farlig om man kan bli långhårig igen på ett kick:) Fast det kostar väl satan kan jag tänka mig.

2009-09-27 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0