Inte så mycket att komma med

Jaha, vad har då hänt?
Inte mkt, nova vänder sej från rygg till mage, HELA tiden över allt.. värst är ju när hon försöker vända sej i vagnen, får lägga tyngder på henne heheh...

Ja.. tänk att det redan är september.. Marknaden rullar in i helgen.. sen när det är över så är de min födelsedag den 3 okt, sen 24 fyller nicke och 31 okt fyller mamma 50 år sen då har vi november som också är fylld med grattis barn..

oh well..
Hur är allt annars då?? Ja... jag saknar karlstad som fasen.. sitter o kikar lite jobba där då o då och man blir ju sugen kan jag påstå..
vi får se vad som kan ske inom sin framtid..
Vi får se om jag o syster går ut på Lördag då, vore kul men samtidigt så känns de, Ååh ska jag gå där då o vara dålig med nova dagen efter.. NÄ inte lockande alls.. men vi får se...

well det får bli lite bilder ist när jag inte har något att skriva om :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0