Kablam Im back!

Som skrivet kablam!
I stundens hetta ligger liten mini o sover.. vild som busen kröp hon runt och ett tu trem stöp hon slog läppen, massa blod, en kalas glass och väldig fläskläpp senare sover hon alltså i sin säng...

Minns inte vart jag valde att stänga bloggen så jag skriver hit o dit och över allt.

Vad har hänt?..... Ja massor, Nova har fyllt 1 år! mamma o pappa (vi) har haft 3 år ihop. Jag har fått hem en mysmus som heter goliat.

Ja... Jag har gått ner massor så nu är jag sjukt sugen att möta han som frågade om Nova skulle få syskon bara för att vara elak... Mmm...
Men jag fattar inte, jag har lixom stoppat på en speciell vikt.. WHY? eller ja, kanske det är här som alla säger det börjar bli kämpigt??.

Vissa dagar är jag bara så trött... så sur, så LESS på ALLA som får magsäcks OP, varför ska jag slita som ett djur så åker några förbi på en räksmörgås o får en op och några månader senare "swooooch" 25 - 50 kg lättare?
Jag blir sur när folk som inte förtjänar en sån op får det. Och då menar jag fullt rörliga människor som inte varit på gym o försök.

Nog om det.. 

Vi har bestämt oss för att flytta, eller ja... tanken är mjuk iaf.. jag velar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan inte annat än hålla med dej ang op.. Dock är jag för feg för att säga det högt=). Men har man inte klarat gå ner i vikt så bör det ju bli lika svårt att hålla vikten.. eller har jag fel? Inte i alla fall förstår jag, eftersom många kanske blir taggade av att se resultatet efter op. men jag tror tyvärr många åker tillbaka efter ett litet tag... Och det är väl skattemedel det betalas med? Och det är oxå surt med tanke på många som behöver tex nackopereras, som får åka till tyskland och stå för operationen själva...!

2010-06-16 @ 13:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0