Rosor



Jag fick tre rosa rosor för tre roliga komplicerade svarta år tillsammans. Jag är nog mer kär nu än då.

Iaf så kom jag o tänka på enda gången jag gett någon rosor, Min första pojkvän, dock inte kärlek. Där var jag nog bara ihop för lite uppror mot mina älskade föräldrar...

Han fick 3 noga utvalda rosor, Silkes-rosor hette dom och kostade 60 kr st.- Åh tack sa han och kastade dom bak i bilen där de senare fick dö...
men sen fick han en billigt köpt bukett från ica med glitter på av sitt ex och en annan tjej och dem lät han stå i en vas på bordet...

Är det konstigt om man har svårt för ex idag? Men rosor lämnar jag gärna ut till folk jag älskar.

Varje alla hjärtans innan både jag o paulina träffat någon var hon min valentine, God mat och blommor spenderades på varandra den dagen ♥

Men nu fick jag noga utvalda rosor av någon.. Och de ligger INTE bak i en bil o dör!



ÄLSK!




 

3 års Rosor från Nicke♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0