Varför?

Varför håller jag på att göra i ordning här om jag överväger att flytta??? Nova trivs ju uppenbart bättre på sitt rum sen de kom ÄNNU mer färg där =)

Köpt en ryamatta dit igår i knall rosa och den uppskattades... ska upp o köpa en till sen tänkte jag... och en klänning jag kan ja i helgen, när jag nog får komma ut, vi gör ett nytt försök tänkte jag med vitt vin och cider... hehe


Nova går nu iaf, lite feg är hon väll men de är ju ganska förståligt.

Ja... vad händer annars här om kring så att säga... Har en del ess i armen men det kommer ut längre fram..

jag har kommit på de nu att de är så j ä k l a tråkigt att vara ensam.. jag har aldrig mått dåligt över att vara ensamen men när folk så uppenbart glömmer en? Nej... Det ska bli skönt att komma ut på jobb nu i sommar och att nicke ska få vara pappaledig..
Monica ska ju självklart få passa trollet så vi TEX kan gå o fiska som vi brukade =) osv... Igentligen skulle jag vilja ha ett 7-16 jobb typ men de här funkar bra, speciellt om N o jag är på samma ställe... =)


Yes... jag lägger över lite bilder så får alla ha en Riktigt trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0