Jag och min jävla mani

Mja man kan väll nästan kalla mej kontrollisk. Är det något jag ska ha kontroll över så är det vikten.. Eftersom jag misslyckades så med allt annat hähä...

Nej då..
Fast bantar och tränar det gör jag men VART är motivationen? I dont know

Nu under veckan var jag hos en ny kurator på VC, höga förhoppningar hade jag, När jag gick där i från kände jag nog mest " Va fan!?" Så jävla värdelös.. Människan ville inte ha ögonkontakt, hon började samtalet med " Ja sofia, berätta vad som gör att du är här?"
jag är en människa som inte gillar att öppna mej, jag vill att de ska kännas som de känner mej redan, att jag är inte bara en av alla dårar som kommer.. Nja det blev ett fjasko..

Ska ge henne nästa gång med, känns det lika dant då får jag väll ringa Dr och säga som det är..

Hur som haver flyter det på bra ändå, jag jobbar på, har halverat dosen och är på gång att bli mitt gamla jag. jag är väll kanske inte den där sofia som jag var förra sommaren.. Men jag ska allt nå dit.

Fick en systemkamera av Nicke med så nu jäklar! :D

Ska allt lägga upp lite bilder så ni får se. Wille och nova växer... herregud nästa tors är lille skiten 7 månader redan.. Det har gått så fort nu! och lorten Melvin fyller snart 1 år.. Min lilla lort gris ♥

mja... jag fick någon slags torka så jag får återkomma



 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0