bara trams

Igår var det alltså farsdag, på gott och ont.
Började dagen med att gå på lång prom med pappa vid dalslands gränsen.. Vi skulle ut på en foto tur,... Och bilder blev det ;)

Iaf, så när vi kommer fram till vårat mål utbrister han, "Ja... Men man kan ju eg ta bilen hela vägen fram :D "
Så allt som allt hade vi gått 5km i obegådd skog.. Konstigt nog känns det inte idag.

Idag, Ja idag är nova på dagis som vanligt, och jag o wille ska upp en tur på byn... ska lämna in lappen på bostadsf osv...

jag skulle så gäääääärna vilja skriva vad som händer men det funkar inte, vill inte outa så

enda som kan sägas är väll att det är trasigt. Jag är trasig, börjar tro jag kan bli hel igen på eget håll? jag vet inte.


Bilder iaf från foto-turen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0