Zorn amazon

Gud vad jag saknar att kunna gå in på en kläd affär, roffa åt sej ett par jeans i strl 38,40,42. You get the point?
nu går man in och vet typ att man har 34 i längd.. så man frågar tjejen i kassan. OM jag har *censurd*  i klädstrl, vilken strl ska jag då ha???

Med blanka ögon kollar de på mej och säger... Jaaa du... det var en bra fråga?.
Ja det var därför jag ställde den..... Så får man likt förbannat leta själv!

Kanske jag bara haft oturen att möta på kassa människor? hehe...

eller så får jag väll hetsbanta ner mej till size 0.. Ujjamejjen vad snygg jag skulle bli då.. Eller? Nja.. varken jag eller min kropp vill vara så smal..

snygga kroppar har väll
Cathrine Zeta Jones


Ja lätt är hon en förebild, kroppsligt, och utseende och sen har vi

Anders Zorn

 

förr blev jag så förolämpad vid den sk komplimangen " zorn amazon"... Nu är jag hellre det än en i mängden..

 

brutal bild men är det en förebild??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0