förändring

Jag har ide torka.

igår var det min tur att vara helt sjuk i magen, fick vara hemma från mitt älskade jobb... mina älskade människor! Ja jag smittar ju inte ner dem med vad det nu än var jag hade, Sen så har wille blivit förkyld. Nova är förkyld så vi har de suraste ungarna från helvetet.. mer eller mindre.
Har sovit sjukt dåligt i natt, känns som jag kommer nästan be om bråk idag haha.. Mjaaa iaf när jag vaknade kom niklas hem från jobbet och mådde dåligt så det var väll kanske inte helt bra igår..

helgen för övrigt har varit hemsk.. dåligt humör. mycket bråk (som jag själv till viss del skapat) stress OSV.

Den här veckan som kommer så jobbar jag iaf ons, fred,lörd,sönd, månd. Ska bli oerhört gott!

Igår iaf när jag satt och klickade runt på www.barbarella.se hittade jag massa fina smycken till öronen!

Så jag har bestämt mig för att iaf töja öronen till 6mm, köpte hem 3mm till att börja med, vill ju inte ha skotthål genom öronen i fall jag skulle ångra mig om 5 år ;) Ska återinskaffa läpp-piercingen med, vet inte om jag ska ha i överläppen som förr, eller om jag ska göra ett nytt hål i underläppen på sidan...
Mmm vi får se..


jag och Klintan för 9 år sen ♥

http://ssannajjonsson.blogg.se/category/allmant-33.html

http://dymn.blogg.se/category/piercings.html

detta är då hur jag VILL det ska se ut, inte mina öron alltså =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0