De små sakerna

Det är de små sakerna som räknas här i livet..

Igår skulle jag eg gått upp och tränat på eftermiddagen MEN!, jag hade sån jävla träningsvärk så det får bli idag istället, mamma kommer ner sen för att passa bill och bull så smiter jag iväg en snabbis... GÖTT!
Iaf igår... Vädret var kalas, Nova var hemma från dagis och jag hade väll en Ok dag egentligen..  Vi bestämde oss för att knata ner till Lena och lämna över en påse kläder som Thea skulle få av Nova, jag tror det gick hem...

Vi paratade lite lite lort och gjorde upp planer inför helgen, Jag vågar inte gå ut och "tok festa" även om jag skulle vilja ha en sådär  riktig karatefylla som förra sommaren.. Nja det känns som mina dagar är förbi.. ;)
Vi ska iaf uträtta endel ärenden idag,
Innan jag skulle bege mej hemåt igen fick jag ett tjockt brev som hon skulle lagt i min låda, Öppnade det när jag kom hem, En bok, och på första sidan stod texten



Det är som sagt De små sakerna som räknas!

 

Lilleman har vaknat så jjag måste gå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0