Dagens Mätning!

Längesedan jag "uppdaterade" nu.. Jag började skriva upp mina mätningar för drygt 1,5 månad sen..

Jag höll på så förr, skrev upp mina mått på den synliga kalendern, alltså kalendern alla kan gå och kolla på..

Mätte mig idag och på den här 1,5 månaden har jag minskat

6 cm runt höfterna
4,5cm runt midjan
3cm runt låren
ökar 2cm på överarmarna

Det går inte så fort men jag är väldigt nöjd.

Var ute och sprang i Lördags med, hade fan grymt mycket bättre kondis än jag trott innan! orkade springa bra mycket längre än jag gjorde förr.. såååå det får bli en vana,  Pw och joggade dryga milen.. i början tänkte jag pftst! baggis men de sista 10 min innan jag kom hem?
Oh dear lord! någon måste ha gjort dubbelknutar på mina skink-muskler! inte nog med det så hade jag dagen innan gjort massor med hemma övningar, speciellt inriktat på lår,rumpa, över armar! det kändes...

Men jag är som sagt nöjd med min prestation, och kommer fortsätta att springa.. kanske inte på järnvägen.. trodde faktiskt att jag höll på att trampa på en stor jävla hundskit.. Men icke.. Det var en stor jävla svart orm! Så fort har jag inte sprungit på ja jag vet inte, aldrig?


Jag måste skaffa mig ett par bra skor med.. Får kolla upp det eftersom jag går som något helt annar med fötterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0