INTE IMPONERAD

Just i dag är jag lite trött på allt jävla tjat om folk som går ner i vikt.. det är sån hysteri!

Jag blir irriterad på folk som skriver lydande " Idag har jag gått ner 100kg på 1,5 år!"  och alla jävlar hejar på.. Man frågar och blir impad "Huuuur gjorde du detta!?, för Heja dig!"

-"Jo jag gjorde en gbp- Op och har tränat" träningen?? Hejja hejja viktminskningen? Inte så impande.. I mina ögon är det fusk, inte fan går en sund människa ner dessa x kilon så fort utan hjälp,
Jag är inte impad då, jag är impad av människor som är kraftigt överviktiga, lider av fetma som lägger om sin kost och börjar träna, mer och mer dag för dag och på detta sätt går ner massor och massor i vikt, DET är en prestation gott folk.

Och det riktigt imponerande är folk som även håller sin nya vikt, som kan stolt visa att såhär och såhär gjorde jag. för det känns på något sätt som att folk som gjort dessa OP är fortfarande väldigt matfixerade och har inte direkt ändrat sin kost..

eller jag ska inte dra alla över samma kam, nej för det finns folk som sköter sig och faktiskt gör ett bra jobb,

så vad är eg snyggast.. en människa som rasat i vikt pga en gbp op eller en människa som tränat ner sig i vikt?




http://www.kostdemokrati.se/links/category/gbp/


 

Okey nu valde jag en illa bild på gbp men mja...

 

en tjej som lyckats och ser riktigt jäkla bra ut är https://www.facebook.com/VackraMagnolia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0