Lchf VS rena rama protein

Så.


Lchf ta bort kolhydrater och äte så mycket fett som möjligt, Jag har prövat och jo visst. Faktiskt så får jag väll säga att jag som person MÅR bättre för det finns så mycket gott att äta av. Men är detta för mig?
jag har ätit enligt Lchf nu och tycker jag blivit pluffsigare.. Gått upp i vikt tom....

Annars är jag gått ner i vikt har jag faktiskt ätit mesta dels lika, men höjt proteinet med div drinkar och fisk/kött/fågel

vet inte men Är det någon som har tips? för jag vill väll eg inte gå ner sådär överdrivet som alla kämpar om, "Ååååh jag måste ner minst 520 kg innan sommaren" utan det är väll en si sådär 10 kg jag vill ha bort..

får lägga manken till och T.R.Ä.N.A.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0