Frukost

Dagens frukost fick bestå av en liten skål med turkisk youghurt, grädde, björnbär.

Blanda grädden med yoghurten så den blir ganska lös, toppa med bär eller annat.. Jag hade även på sukrin för att "söta ner" det lite..

Enkelt och gott!



Till vardags då??


jag har skaffat hund, en amstaff tik på 5 månader, super go och snäll, en riktig energi boll =) Ja men hur går detta då med två barn, katt och hund?

HUR hinner jag? Well I dont know, ;) Jag vet bara att det är RÄTT val, min familj är komplett med den lilla grisen här ♥

Jag har inte jobbat på länge nu heller.. Blev väll galet när jag behövde tacka nej till jobb hela tiden pga sjukdom osv.. Magsjuka X2 veckor var ingen hitt..

Niklas och jag låg samtidigt, så jävla jobbigt att turas om med toan typ... och samtidigt hade vi super pigga barn och ingen barnvakt? Kul eller vadå?? HM...
Det är då man faktiskt måste undra lite vart dessa "jag lovar att vara barnvakt" personerna tagit vägen.. Bara försvann de??


Nå väl, vi överlevde detta med =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0