Jag fuskar

Idag har jag fuskat... jag påstår att jag har en "äta vad jag vill dag" hehe ;)

jag tog med mig kottar, hund och !!Katt!! upp till tjärnet förut igen, fick så jävla fina bilder med mobilen förut så jag hoppas det går att lägga över.. riktiga jäkla vårbilder på Nova och taxen, och wille så klart.
När jag satt där uppe såg jag till min fasa att helt plötsligt, från ingen stanns hade min älskade mobil bara dött... Dött dödens död!  fan kunde den inte gjort av ett ljud innan?? som folk på tv, väser och sen faller ihop kaputt..
Nå väl,

Orkade hitta en ny lur redan idag.. inte för jag känner att jag har sådär oerhörd panik kanske men för att det behövs att ha..


På tal om det.. Idag, i morse. Tog ut taxen på Morgon kiss, när jag ska gå in igen ser jag hur dörren låser sig innifrån..
Där inne står Nova och har låst ut mig, utan mobil, utan nycklar i pjamas osv.. Att jag inte dog. Fick gå över till Lina min granne mitt emot låna hennes lur ringa mamma och få ner henne... sen fick jag panik och sprang över till dagis och fick låna deras telefon, ringa bostad (sura jävlar) och få hit vaktmästaren som hade jour.. Precis då kom viserligen mamma men ändå!! Åhh... Nova hade hämtat glass som hon satt och gav wille så de två var nöjda iaf :P

men men..
japp nu ska jag kila iväg och hämta nya luren, ta ut taxen på kvällskiss och njuta av kvällen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0