Känna att man lever

Stress stress stress..

dagen har varit okey men ändå varit dålig, Mamma kom ner vid 10 idag för att jag eg skulle gå och gymma.. jag valde att gå ut med taxen istället på riktigt lång promenad runt katjärn och kyrkerud så hon kunde springa lös,
Jag kom hem lagom till att man hann äta och sen gå och hämta nova på dagis...

Kl var då 14 och kl 15 ska jag vara hos tandläkaren för att dra ut en tand som gått rikting i sönder.... JAG VILL INTE men det är ett ont måste

Jag gick dit and I DID IT.. Fy fan, skräckens timma var slagen =( Nu sitter man här och bedövningen börjar gå ur... De är nu man får se om man överlever skiten alltså? trodde jag skulle först och främst skulle förblöda USCH! Aldrig mer...

Har kommit på att jag ska träna Viltspår med taxen, Näsa har hon absolut, idag under vår promenad ute så gnuggade jag in leversnittar i kottar och markerade så även jag skulle känna igen dem, kastade och lät henne leta upp den.. Hon hittade den varje gång så det får bli något sånt..

Nå väl, nu blir det halv åtta hos mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0