LCHF IS IT.

man kanske helt enkelt ska hänga på alla andra och trenda om MAT ;)

jag äter enligt LCHF, funkar bra.. Insåg här om dagen att jag måste ätit detta längre än jag vetat om.
jag har alltid uteslutit pasta osv och ersatt med grönskaker, dock faller jag på de jävla sockret!

jag är en sockertorsk!!! Försöker dock hålla mig ifrån det så gott det går, blir jag riktigt jävla sugen klämmer jag i mig ett hörn av 80% choklad eller någon frukt med kesella.

Nu under morgonen ställde jag mig och lagade Am-panncakes, Gott! Det kommer det fortsättas med.

 

Nu hade ju inte jag speciellt mycket att "piffa" upp det med så jag slängde på lite kesella för smakens skull.

 

Recept:

 

2 ägg

1 msk Fiberhusk

2 msk CremF. (jag hade inte det hemma och använde turkisk yoghurt)

 

Låt det stå och svälla ca 10 min sen grädda ( jag använde mig av plättjärn)

 

Super gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0