Mina Människor

Kom på mig själv här om dagen med att sakna mina människor från förr... När man bodde i karlstad, det var jävligt med bekymmer då med men man "levde för dagen"

Vart tog alla vägen man umgicks med? Hur mår dem i dag? Någon vet jag pluggade till syrra i sthlm med pojkvän i skövde? eller minns jag helt fel..


Ja vad hände med dom?


Eftermiddagen fick spenderas till skogen med Barnvagnar hund, en  katt som maniskt för följde oss så visst..
Släppte taxen så hon fick sprinag av sig och jäklar vad det gick ;) 2 timmar var vi ute och strosade runt..

Nu står min middag i i ugnen.. Fläskfile i ugnen med morötter och palsternacka? minns aldrig vad det är.. Om det är en kålrot eller palsternacka..

Nå väl. och en fett gooo bea sås ;)

Nomnom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0